RODO - Wymagania dotyczące ochrony danych osobowych i przetwarzanie wizerunku ucznia w szkole w świetle przepisów RODO. Zobacz większe

E-learning. Wirtualne klasy – platformy edukacyjne dla uczniów

Nowy produkt

800,00 zł netto

Więcej informacji

6h dydaktycznych

 

  1. Możliwości sieciowe w pracy nauczyciela – Wykorzystanie bezpłatnej platformy e-learningowej w procesie dydaktycznym.
  2. Platforma edukacyjna, jako środowisko współpracy i wymiany informacji nauczycieli z uczniami
    i rodzicami – poznanie funkcjonalności:
  • Wymagania techniczne po stronie nauczyciela i ucznia (sposoby udostępniania treści, formaty plików, itp.)
  • Tworzenie i publikowanie zadań oraz materiałów edukacyjnych dla uczniów (moduły do zdalnej pracy z uczniami, tworzenie i edycja zadań dla uczniów)
  • Zarządzania pracą indywidualną i grupową uczniów(zarządzanie klasami i uczniami)
  • Projektowanie, wdrażanie i monitorowanie rozwoju wybranych kompetencji wśród uczniów
  • Współpraca w środowisku sieciowym
  • Monitorowanie postępu prac uczniów: dostęp do szczegółowych raportów i statystyk przedstawiających zdalną pracę uczniów narzędzia do realizacji zadań projektowych
  • Intuicyjne narzędzia do wspierania komunikacji synchronicznej i asynchronicznej
    w kształceniu zdalnym
  • Elektroniczny system oceniania współpracujący z dziennikiem lekcyjnym.
  • Narzędzia do prowadzenia prac projektowych
  • Aktualna informacja zwrotna od nauczyciela dotycząca prowadzonych prac lub rozwiązanych zadań
  • Dostęp do ocen, efektów swojej pracy
  1. Wykorzystanie platformy edukacyjnej w procesie dydaktycznym:
  • Case study: Tworzenie i udostępnianie materiałów edukacyjnych na platformie e-learningowej
  • Case study: Rodzaje ćwiczeń wykorzystywane w procesie dydaktycznym przy użyciu platformy e-learningowej
  • Case study: Indywidualizacja procesu edukacyjnego
  • Case study: Zadania projektowe realizowane na platformie e-learningowej - współpraca, współdzielenie zasobów
  • Case study: Weryfikacja wiedzy na platformie e-learningowej
  • Metody aktywizujące uczniów
  • Nauczanie w trybie synchronicznym i asynchronicznym
  • Quiz, jako element grywalizacji
  • Raportowanie postępów w nauce
  • System ocen.

Prowadzący: certyfikowani trenerzy oświaty w oparciu o nieodpłatne aplikacje i programy rekomendowane dla edukacji 

 

Profil uczestnika: zajęcia dedykowane nauczycielom wszystkich typów placówek oświatowych w zakresie dowolnego przedmiotu, w ujęciu interdyscyplinarnym. Mają charakter praktycznych warsztatów stacjonarnych przy komputerach. Praca warsztatowa pozwala na przetrenowanie umiejętności cyfrowych. W szczególności: nauczyciele, dyrektorzy, rady pedagogiczne.

 

Cel główny: Rozwijanie kompetencji metodycznych nauczycieli w zakresie wykorzystywania w swojej pracy dydaktycznej nowoczesnych technologii informacyjno-komunikacyjnych, prowadzenia procesu dydaktycznego oraz poznania aplikacji

i programów wspierających uczenie się.

 

Certyfikat dla każdego uczestnika.